Mamma...

... Kom hem från Kina igår och hej vad där hade shoppats!
Mor min hade fått lov att köpa en resväska till för att få med sig allt hem
Till mej fanns massa sköna underkläder, träningskläder, jeans, solglasögon,
t-shirts, tjocktröjor och skor med i bagaget och en väska också! Mmmm Mamma helt enkelt

Försökte mig på en utgång igår, till en början riktigt trevligt med klassfest och
studiefilm för att inte misslyckas med kvällen (Festmetoden)
Jag rår dock inte för det men jag har svårt átt vara nykter bland fulla människor,
Fulla folk framstår mest som patetiska då och själv drabbas man bara av
ångest över vetskapen att folk dagen efter kommer använda "Jag kommer inte ihåg
nått, jag var så full" som vapen mot sina misstag...

Men på TISDAG blir det shopping med WASA och HANS! Det blir mer än roligt och
bra!!!

Kommentarer
Postat av: Hans

Hans & Wasa river staden!

2006-05-28 @ 09:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback