Newspaper

Årets finaste tidningssida sedan Gymspecial... Flera nakenchocker och andra upptåg väntar i fredagens tidning! Vänta och se.... Ledtråd: Fotbolls VM Detta var nätan det sista som görs under mitt namn i den tidningen på ett tag, sorgligt men sant!

Idag har jag varit spinningchef igen, tröttat ut andra och mej själv och bidragit toill mkt svett. Abelsson stoppade pengar i min buttcrack också undrar vilken affär som vill ha dem..? :O

Min pappa har köpt ny damsugare och har blivit städofil...Damsuger en kvadratmeter så fort den passeras, så rolig är inte en ny dammsugare... 

Nu super sig nog mina kompisar fulla på studentfest. Men jag är "en såndär gymtjej" så jag dissar det idag!Dom är charmiga ändå. Jasmin undviker också andra tillstånd än de npormala med mej. En bra klubb, och ett bra landslag! =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback